Bli medlem i Östergötlands trevligaste och sociala tennisklubb. Här spelar tennislegender, motionärer, tennisfantaster, elitspelare, barn, ungdomar, veteraner och många fler. Vem som helst kan bli medlem i Linköpings Tennisklubb. Genom att vara medlem, så hjälper du även vår förening att få större tyngd i dialogen med sponsorer, kommunen, allt för att skapa bättre förutsättningar att göra vår verksamhet ännu bättre för alla.

Årsavgiften är för närvarande:

200:-/år för junior
300:-/år för senior
650:-/år för familj

Förmåner som medlem

• Du får tillgång till våra kurser riktade mot barn och vuxna.
  • Du får rabatt på samtliga spelavgifter i Mjärdevi Tennispark.
  • Du får rabatt på privatträningar med våra duktiga tränare.
  • Du får rabatt på idrottsmassage och racketsträngning.
  • Du har också möjlighet att delta i klubbens seriespel samt har möjlighet att representera klubben vid olika tävlingar.
  • Sist men inte minst får du vara med på de trevliga klubbfesterna.
  • Alla aktiviteter meddelas via e-post till alla medlemmar.

Skaffa ditt medlemskap genom att maila klubben på info@linkopingstk.se eller använd formuläret nedan.

Medlemsavgiften sätter du in på bankgiro 393-2860.

Bli medlem hos LTK

Junior/student (till och med 18 år och studenter)
Senior (över 18 år)
Familj (ange övriga familjemedlemmars namn under Övrigt nedan)

Jag godkänner ovanstående användning av digital media där jag och/eller mitt barn förekommer. Jag kan när som helst återta mitt godkännande genom att kontakta klubben.
Jag godkänner inte ovanstående användning av digital media.

Jag samtycker till att Linköpings Tennisklubb får samla in mina personuppgifter med denna medlemsansökan